Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében valamint elfogadja  az adatvédeli szabályzatot.

Fizetés, szállítás

Fizetés 

Előre fizetéses szállítási módban a megvásárolni kívánt termékeket “előre”, a rendelési folyamat végén kell kifizetni. A fizetés online bankkártyás fizetéssel lehetséges.

Online Bankkártyás fizetés: válassza a „Bankkártya – OTP Simplepay” fizetési módot. A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók fel: Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express.

Az online bankkártyás fizetés online fizetési partnerünk, az OTP Mobil Kft által kerül lebonyolításra az OTP Simplepay online fizetési rendszerén keresztül, az aktuális biztonsági előírásoknak megfelelően. A fizetési folyamat során a Vásárló az OTP Simplepay oldalára lesz átirányítva, ahol a fizetési tranzakciót végre tudja hajtani. 

A Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap, amely a Szolgáltató részéről tájékoztatásnak minősül, mégpedig arról, hogy a rendelés feldolgozása folyamatban van. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A megrendelés összesítése során és a visszaigazoló e-mailben jelölt fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.

Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor megvizsgálni, és amennyiben a csomagoláson/terméken jól látható hiba vehető észre, azt a csomagszállító cégnek (futár) jelezni és jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el.

 

Szállítás 

 

A Szolgáltató a rendelés során minden esetben előre jelzi a weboldalon a kiszállítás várható idejét. A kiszállítás normál szállítás esetén jellemzően 2-5 munkanapot vesz igénybe.

A rendelés leadását követően a Szolgáltató a visszaigazoló e-mailben tájékoztatja a Vásárlót rendelése befogadásáról, amely egyben a rendelés visszaigazolását is jelenti, valamint csomagja összekészítését követően a szállító partner részére történő átadásról, kivéve áruházi átvétel esetén, mely esetben az áruházi megérkezésről kap tájékoztatást. 

Szolgáltató a szállítást kizárólag magyarországi címre teljesíti.

A csomag kézbesítése előtt a csomagszállító cég a Vásárló által megadott e-mail címre a kézbesítés időpontjáról küld megerősítést. A kézbesítés munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az értékesítés teljesítésének napja: Az ÁFA tv. szerinti teljesítés napjának a csomagszállítást végző cégnek történő informatikai átadás napja minősül.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások, a beszállító, csomagszállító cég vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a rendszer túlterheltsége, az internetkapcsolat megszakadása, vagy bármely más, a Szolgáltatónak fel nem róható technikai hiba, akadály miatt a vásárlás nem tud megvalósulni.